wtorek, 22 listopada 2011

Martha Grimes - Pod Anodynowym Naszyjnikiem


Naprawdę dobry kryminał. Z serii z inspektorem Jurym i jego przyjacielem Melrosem Plantem.
Natomiast nie lubię serii z małą Emmą tej samej autorki, dla mnie kompletnie niewiarygodną.
Z biblioteki na Rajskiej.
Przeczytałam 21 listopada 2011.

Filmy z półek patrzą na mnie koso, bo ich w ogóle nie oglądam. Jak przychodzi co do czego, nie wiem, co najpierw wybrać... więc postanowiłam zrobić kolejny projekt i oglądać je po kolei - w sensie jak stoją na półkach. Zaczęłam wczoraj oglądając "8 kobiet" Ozona. Ciągle je lubię, chociaż tyle razy już widziałam, bo Alka kiedyś miała na ten film fazę, a ja się dołączałam. Miło też trochę francuskiego posłuchać, z którym mam tak rzadko do czynienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz