poniedziałek, 25 czerwca 2012

Anatol France - Zbrodnia Sylwestra Bonnard


Urocza opowiastka o starym filologu, zakopanym wśród swoich ksiąg, który nagle odkrywa piękno chwili, uroki przyrody i ... własne dobre serce.
Książka zachęciła mnie do stworzenia na własny użytek projektu Anatol France, zobaczę, co się z tym da zrobić, bo praktycznie cały France jest jeszcze u rodziców :)
Toteż ta tutaj została pożyczona z Rajskiej.
Przeczytałam 23 czerwca 2012.

Obejrzałam kilka pierwszych odcinków sitkomu rosyjskiego Mołodożony (czyli Młodożeńcy) i z przyjemnością w roli teścia, którego młodzi przyjmują pod swój dach po tym, jak spalił własny dom używając swojej "szczęśliwej kuchenki elektrycznej", która właśnie obchodziła jubileusz pięćdziesięciolecia - otóż w roli tej odkryłam aktora, który grał Rimskiego w Mistrzu i Małgorzacie.


PS. Hm, wygląda na to, że nie ma słowa młodożeńcy w języku polskim (tylko nazwisko). Ale nowożeńcy mi średnio pasuje. Ci tutaj są już po pierwszej rocznicy ślubu, więc chyba nie nowożeńcami. Zagwozdka. Młodzi małżonkowie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz