środa, 1 kwietnia 2015

A. Kumma, S. Runge - Czji w liesu sziszki?

Prima Aprilis!
Oto moja dzisiejsza lektura :)
Kolega z pracy, obuz jeden, zwleka z oddaniem mi seriali w rodzaju Pan Samochodzik czy Szaleństwo Majki Skowron, więc żeby się wykupić, przyniósł mi w prezencie taką książeczkę. Wie, czym mi zrobić przyjemność :)
Bajka o złym Wilku, Lisku-lizusie i donosicielu i dobrych zwierzątkach leśnych, które chciały sobie nazbierać w lesie zapasy na zimę, a podły Wilk uważał wszystko za swoją własność. Oczywiście został przykładnie (na ciele) ukarany i przestał być taki samolubny :)

Książeczka towarzyszyła bajce filmowej:



Ja też postanowiłam zrobić prezent PT Czytelnikom znającym rosyjski i zeskanowałam całość:

Клюква - żurawina
Шишка - to również guz :)


Wyd. Biuro Propagandy Sowietskogo Kinoiskusstwa, Moskwa 1968, nakład 600 tys.
Tytuł oryginalny: Чьи в лесу шишки?
Przeczytałam 1 kwietnia 2015 roku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz